5 Eylül 2007 Çarşamba

Collezione ile İlanı Aşk Zamanı

Gençliğin ve dinamizmin adresi Collezione sevgililer gününüzü en güzel şekilde kutlamanızı sağlayacak alternatifler sunuyor…

Sevgilinize aşkınızı doya doya anlatın, Collezione’den 14 Şubat sevgililer günü sürprizlerini kazanın.

Collezione bu yıl da aşkını haykırmak isteyenler arasında yapılacak yarışma ile ilk 3 çifte çeşitli
hediyeler veriyor. Yapmanız gereken şey çok basit. Aşkınızı anlatan bir mesaj yazıyorsunuz ve ilaniaskzamani@collezione.com.tr adresine gönderiyorsunuz.

Yapılacak yarışma sonucu kazanan ilk üç talihli çiftten birinci olan, her zaman kaliteyi izleyen ve misafirleri için sadece mutlu anılar üreten Hotel Dedeman İstanbul’da baş başa romantik bir akşam yemeği imkanı elde ederken, aynı zamanda birinci talihli 300, ikinci talihli 200, üçüncü talihli ise 100 YTL değerinde Collezione hediye çeki kazanacak.


Collezione sürprizleri bununla da bitmiyor... Collezione sevgililer gününe özel olarak ürettiği t-shirtler ile size değişik hediye seçenekleri sunuyor. Sevgilinizle birlikte giyebileceğiniz sevgililer gününe özel mesajlı ve tasarımlarıyla göz dolduran bu tshirtler 4 ayrı temadan oluşuyor.

Bu özel günde collezione ayrıcılığını hem kendinize hem sevgilinize yaşatmanın keyfini çıkarın.

16 yorum:

Unknown dedi ki...

birgün uzaklarda koşmak istersen beni aramaktan çekinme,seni belki durduramam ama seninle birlikte koşabilirm.birgün hayattan bunalıp ağlamak istersen beni ara,seni bilki sustaramam ama seninle birlikte ağlayabilirim,birgün yüksesk bi köprüden atlamak istersen beni ara,bilki seninle birlikte atlamam ama O MÜTHİŞ ANI İZLEMEK İSTERİM :))))))

tulayyy dedi ki...

bir fener istedim
en büyük fırtınalarda bana yol gösterecek
bir yoldaş istedim
en çetin yollarda yanımda olacak
ve bir liman istedim
her şeyden kaçmak istediğimde sığınabileceğim
aslında ben hep seni istemişim

fulas dedi ki...

sadece seviyorum demek yetmez aşklar için...
Seni seviyorum demesini, canımın içisin demesini, sevenleri ayıran lanet olası gururmuş demesini, bileceksin...
Sevdalar bir gurur yüzünden bitmemeli sen benim bir parçamsın öyle kolay değil senden vazgeçmem.. sadece senin için savaşacağım senin ve aşkım için... SARAY GÖZLÜM AŞIĞIM SANA...

aylin dedi ki...

>>S@n@ gülüm desem sol@r gidersin ,s@n@ meleğim desem uç@r gidersin @c@b@ seni seviyorum desem ne dersin<<

^^^^^^ ^^^^^^ ^^^^^^

Sevdiğim değil canımsın ,uzak değil yakınımsın ,hayaller hep yalan olur hayalde değil canımsın!!!
*
^^^^^^^ ^^^^^^ ^^^^^^
Belki hatıralar unutulup gidecek,
Belki bu sevgier yok olup eriyecek,
Ama şunu unutma,
Bu kalp sonsuza dek seni sevecek

yalnız_şair dedi ki...

benden habersiz gecer gıderdın yanımdan her sabah,
bazen yuregıme oyle derınden gelırdın kı!
engel olmaz kendıme her kosesıne evın senı haykırırdım,
ama sana degıl!
cekınmıstım senden,
belkıde duymak ıstedıgım sozlerı ısıtemem dıye olmustu bu bende!
her gun gecerken gozlerıne bakar ,
ve bır benı arardım gozlerınde.
bır gece yarısı aklıma gelır,
sensızlıgının o gecesınde,
duygusal sarkılar eslıgınde sessızce aglardım sen yoksun dıye!
artık dayanacak gucum kalmamıstı,
yıne bır sabah işe cıkarken evden,
senın gelısını bekledım oteden,
sen yaklastıkca yuregımın atısları hızlanıyor,
kuracagım cumlelerı kurmaya calısırken ıcımden dugumlenıyordu sankı sozler!
evet sana seslenmıstım,
hanım efendı bakarısınız?
sey mey derken,
anlamlı bı soz soylemeye calıstım,
ama beceremedım sen yanımdaydın ve ben sozlerıme kelepce vurmustum sankı,
sankı her geceyarısı kendı kendime şiirler yazan ben degılmısım gıbı!
boyle olmayacagını anlamıs gıbı yuregım,
bırden soyleyı verdım,
gozlerıne bakarak senı sevıyorum dedım,
ve kolundan elıme cekerek,
hızlı adımlarla yanından uzaklasıp gıttım!
gunler gunlerı kovalıyordu ama rast gelmemek ıcın ,
erken cıkıyordum evden,
senden cekınıyordum,
ya ıstedıgım sozlerı duyamazsam senden.
ama yıne sensız bı sabah baslangıcı yapacagım derken,
bır de baktım karsımdasın,
yıne sana yaklastıkca yuregım sankı elımde gıbıydı heycandan durdu duracak gıbı masaja hazır beklıyordu elımde!
ve goz goze geldık,
senden benı sersem eden bı soz yukseldı,
bende senı sevıyorum canım dıye,
kulaklarıma degıl senı goren gozlerıme bıle ınanamadım!
ruyada oldugu sandım ama uyanıktım,
sok olmustum,
ve ben bı adım daha yaklasmıstım sana,
sabahın o ayazında,
gozlerımız kenetlenmıs aynı anda senı sevıyorum demıstık bırbırımıze,
gozler bırbırını cektı kendılerıne,
ve o gunde ,
bır buse kondurdum sen kokan tenıne!
SENI SEVIYORUM AŞKIM BU SOZLERDE SANA 14 SBUATTA BENDEN HEDIYE!

sewgisaygi dedi ki...

Bir söz olmalı ama söylenmemiş...sana olan aşkımı anlatmam gerek...Özlemimi,olmasan da yaşandığını anlatmam gerek...Ya alırsın gönlümü ya sırtını dönüp gidersin...Ya yaşarsın ya öldürürsün bu duyguyu...Her şey ellerinde...Sevgini istiyorum...Seninle birlikte gelen,seninle doğan her şeyi anlatmak istiyorum...
SEN DE DİNLEMEK İSTİYOR MUSUN GÖNLÜMÜ?

burcu dedi ki...

yoklugu öldüren varlıgı güldüren gözyaşlarıma,gülüşlerime anlam katan sevgilim. seni tanıdıgım günden beri her uyudugumda ,uyandıgımda en anlamsız konularda dahi sen aklımda.mevlam bozmasın sen hep yüregimde olasın..

aşıkadnan dedi ki...

o güzel yanaklarında iki çukur gamze varya işte ölünce beni oralara gömsünler...

yağmur dedi ki...

Kimi zaman mutlu kimi zaman tozlu,
Raflarda kalan eski tatlar gibi...
Tadı çok farklı,birazda buhulu
Sensin artık o yüreğin tadı tuzu..

Yeni bir tad gibisin,farklı
Elim, ayagım, ruhum,HerSeyimsin
Hiç ama hiç! Sana karsı hissi doyum
Sen nesin ben o'yum!

Teninin kokusu yeter bebegim
Gündüzle gece gibi.. Tiryakinim
Bırakıp gidemem cennetide verseler
Sen yalnız kalırsın diye korkarım melegim...

semra dedi ki...

hayatımın anlamına..sana olan sevgimi anlatmam da kelimeler kifayetsiz kalıyor..hayatıma girdiğin günden beri çok mutluyum seninle olduğum zaman senin için vazgeçtiklerimin bir hiç olduğunu anlıyorum.Her gece uyanıp sana bakmak ve bu güzel anların bitmemesi için hep dua ediyorum ve her sabah uyandığımda,senin varolduğunu bilmek kadar güzel birşey olamaz iyi ki karşıma çıktın çok şanslı biriyim dilerim ki seni seninle yaşamak bitmesin hiç...BENİM BU DÜNYADA Kİ EN KIYMETLİMSİN!!!

emir dedi ki...

üstüm başım kir sakallarım pas tutmuş kendi kendimi tanımlayamayacak kadar kuculmusken ıcımde ben, cıkıverdın arka sokakların loş ışılı golgesınden ılkten bı muamma sonradan kadere savurma dedıgım bu aşkı sımdı ellerımın arasında ıcımde kuytu yerlerde sımsıkı tutuyorum cunkı sansa bırakılmıycak ve tekrar olur dıyıp hoyrat arayıslar ıcıne gırebılıcegım bır aşk değil kılıtlenmıs oylece mıh gibi cakılı kalmıs yerınde

ebrubs dedi ki...

ne bir şarkı,
ne bir söz,
ne de bir söyleyiş,
işin özü
iki kelimelik bir söyleyiş...
SENİ SEVİYORUM

Arif dedi ki...

Aslında Aşk kelimesinin anlamını senden önce sadece 3 harflik bir kelime olarak biliyordum.Ama seninle aşk kelimesinin anlamını yaşayarak gördüğüm de ise sanki nefes almak yanımda olmana bağlı yada dünya güzelliklerini görebilmem için önce senin gözlerine bakmam gerekli..Belkide yaşamayı seninle öğrendim sanki yeni açan bir gülün yapraklarının ilk güneşi görmesi gibi..Sen benim işte gördüğüm ilk güneşimsin.. Sana çok basit ama benim için anlamlı 2 kelime söylüyorum
''Seni Seviyorum'' aşkım..Sensiz geçen 18 yaşın benim için kazası yok ki sevgilim..

pskioo dedi ki...

Gayem zatialinizi taciz etmek değil, Efkarı Umumiye?de muhabbet kurmaktır. Cevabı müsbetiniz kalbi hazalimi tamir-i temin edeceğinden, dest-i izdivacınıza talibim

pskioo dedi ki...

Gayem zatialinizi taciz etmek değil, Efkarı Umumiye?de muhabbet kurmaktır. Cevabı müsbetiniz kalbi hazalimi tamir-i temin edeceğinden, dest-i izdivacınıza talibim.

pskioo dedi ki...

aşk nedir dediklerinde hep aynı cevabı verirdim. aciz insanların birbirlerini kandırması derdim.seni tanıdıktan sonra anladım ki aşk insanın kalbindeki büyük bi yaraymış şimdi anladım ki benim yaramın dermanı sensin yarama derman varlıgıma armagan ol.....