8 Eylül 2007 Cumartesi

Collezione iletişim bilgileri

Collezione Yetkilileri ile iletişim Kurmak Ve müşteri hizmetlerinize şikayet ve önerilerinizi bildirmek için adres ve telefonlar.

Akyiğit Tekstil Konfeksiyon Ve Mağazacılık Sanayi Ticaret Anonim şirketi.

Adres : Mahmutbey Yolu, İnönü Cad. No: 48 Mahmutbey(Bağcılar) / istanbul

Tel: +90 212 447 1212

Fax: +90 212 447 0296

Müşteri Hizmetleri: +90 212 447 0303

71 yorum:

EŞARPÇIM dedi ki...

sayın collezione yetkilileri bu yazıyı ne kadar kaale alırsınız hatta yayınlarsınız bilmem ama ben şu ana kadar bu şekilde aşağılanmamıştım şunu çok iyi biliyorum ki benim için collezione bitmiştir sizin için tabiki bu önemli değildir ama ben bana bu yapılanı hem internet ortamında lanse edip hemde iş çevremde deşifre edeceğim tabiki bir bakırköy şubesi ümit bey(ne kadar beyse)için yorgan yakılmaz ama üsler kimlerle iş yaptığını biraz yakından takip etmeli!

YASEMİN YILDIZ ALIR dedi ki...

SAYIN COLLEZİONE YETKİLİLERİ ANKARA POLATLI ŞUBESİ (OSMAN ÇAKMAK)'DEN 3 ADET KAZAK ALDIM AYIN 22 SİNDE DAHA SONRA FARKETTİMKİ ÜRÜNDE HATA ÖZÜR VAR MAĞAZAYA GÖTÜRDÜM VE İADE ETMEK İSTEDİM FAKAT ASLA İADE ALAMAYACAKLARINI SÖYLEDİLER BİZİM FİRMADA ASLA İADE OLMAZ DENİLDİ.AMA BEN BİLİYORUMKİ TÜKETİCİ OLARAK İSTEMEDİĞİNİZ ÜRÜNÜ 2 HAFTA İÇİNDE SEBEPSİZ İADE EDEBİLİRİM.AMA BENİM ELİME BİR KAĞIT TUTUŞTURDULAR ALACAKLIDIR DİYE BEN BU OLAYI COLLEZİONE MARKASINA HİÇ YAKIŞTIRAMADIM.

Adsız dedi ki...

sayın collezione ümraniyedeki atatürk mağazanızdan çok memnunuz serdar bey ve personelleriniz çok yakından ilgilendiler çok teşekkür ediyoruz ve başarılarının devamını diliyoruz

aysegul dedi ki...

19.04.2008 tarihinde ist/bakırköy 1.sübenizden hafta sonu annemle keyifli bir güne baslamış keyifle alışveriş yapıyorduk hersey güzelken kasiyerinizin davranıs ,kendini bilmiş tepeden bakma tavırlarıyla bütün keyfimiz bitti (sizin gibi büyük bir alış veriş merkezinde calıştırılmayacak bir elamandı bence) calışanlarınız müsteri memnuniyetsizliği için orda adeta(alınan seyler hediye olduğu için paket yapabilmeleri konusunda rica ettim yapamıcagını belirtti ancak orda tokatlar gibiydi söyleyiş tarzı ki sırada bekleyen müşterilerin hakkını yememek için sustum ama orda nasıl sabrettim bilmiyorum yoğunluğa ragmen beklerseniz olabilir yada paket verelim siz yapabilirsiniz dese bizde anlarız ilk defa alış veriş yapmıyoruz ve bende müşteri temsilciliği yapıyorum yılladır bizzat sonuclandırılmasını ve personelinizden özür bekliyorum kasiyer no:2007011897894) umarım müşteri memnuniyeti için ilgilenirsiniz

Unknown dedi ki...

Bergama collezione mağazasından eşimle birlikte bir kot pantolon almıştık.Kotta bizim göremediğimiz ve çoğu insanın göremeyeceği bir dokuma hatası olduğunu sonra farkettik.Mağaza yetkililerine durumu ilettiğimizde bunun kullanımdan kaynaklandığına dair bizi suçlayıcı ifadeler kullanarak ilgilenmediler.Bunun dokuma hatası olduğunu kullanımdan kaynaklanmadığı o kadar açık ki...
Amaç bir ürünü ne olursa olsun satmaksa yapılan doğru,o zaman bizim biraz uyanık olmamız lazım herhalde.
Eşim ve ben öğretmeniz,mağduriyetimizin giderileceğini zannetmiyorum.Ama yine de belirtmek istedim ve bunu her ortamda beliteceğim.

mehtap dedi ki...

sayın collezione yetkilileri,tarzınızı çok beğeniyorum,kıyafetlerimde sıklıkla tercih ediyorum,tebrik ediyor,başarılar diliyorum.bana herhangi bir sezon katoloğunuzda modeliniz olma şansı verirseniz,çok sevineceğim,18 yaşındayım kendime güveniyorum sizinle de paylaşmak istiyorum,görüşmek dileği ile cvpınızı bekliyorum....

mehmet dedi ki...

COLLEZİONE PERSONEL VE MAĞAZA MÜDÜRLERİNE DİKKATE ALMANIZ dileğiyle ANTALYA DEEPO ALIŞVERİŞ MERKEZİNDE BULUNAN MAĞAZANIZDA ALIŞVERİŞ İÇİN MALASEFKİ KASİYERİN SAYGISIZ DAVRANIŞINDAN DOLAYI PİŞMAN OLDUK 13.08.2008 saat 20:14 SAYGI SEVİYESİ VEMÜŞTERİYE KARŞI TEPKİSİ ÇOK AŞAĞILAYICI OLMASI VE SANKİ MAĞAZA KENDİSİNİN GİBİ BİR TAVIR TAKINANARAK ARKASINI DÖNMESİ ÇOK TERBİYESİZCE BU DURUMU MAĞAZA MÜDÜRÜNE BİLDİRDİĞİMİZ HALDE ÖZÜR DİLEMESİ GEREKEN BAYAN YERİNE MAĞAZA MÜDÜRÜ ÖZÜR DİLİYOR ALIŞ VERİŞİMİZİ YAPTIK TABİKİ BU SON ALIŞVERİŞTİ GEREK DOSTLARIMIZA GEREKSE ÇEVREMİZE YANSITACAĞIMIZ COLLEZİONE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ BU DEĞİL TABİKİ NASIL RENCİDE OLDUYSAK ÇEVREMİZE RENCİDE ETMEKTE BİR VATANDAŞ OLARAK BİZİM GÖREVİMİZ KASİYER NO:000603/756/000208/6031/ ALTIN DİĞER MÜŞTERİLERİNİZİ KAYBETMEK İSTEMİYORSANIZ BU KASİYER ARKADAŞIN MÜŞTERİYE NASIL HİTAB VE DAVRANIŞDA BULUNMASINI ÖĞRETİNİZ BİLİYORUM BENİM GİBİ BİRÇOK MÜŞTERİ BU KONUMDA BENİ KAYBETMENİZ İŞLERİN KÖTÜ GİDECEĞİ ANLAMINA GELMEZ AMA BU HATALAR DEVAM EDERSE COLLEZİONE TÜRKİYEDEKİ ŞUBELERİN AZALACAĞINA EMİN OLABİLİRSİNİZ TEŞEKKÜRLER

arzu balkan dedi ki...

sayın collezione bir gezi sırasında izmir çankaya mağazanıza gittim .ama hiç hoş olmayan şeylerle karşılaştım müşteriyle dalga geçtiler personeliniz dalga geçiyor müdürünüz iseçağırıyorum gelmiyor bile insanları hırsız yerine koyuyor aşagılıyorlar sadece bir tane güvenlik bizi adam yerine koyduda ilgilendi yazıklar olsun yerinizde olsam o mağaza hakkında biraz araştırırım lütfen biraz insan olmayı öğrensinler.böyle küstahlık olmaz bunu her yerde açıkça dile getirecem

ŞENAY ATİKOĞLU dedi ki...

SAYIN COLLEZİONE YETKİLİLERİ 1 HAFTA ÖNCE İZMİR ÇANKAYA MAĞAZANIZA GİTTİK ARKADAŞIMLA AMA İŞ ÇIKIŞI OLDUĞU İÇİN SAAT 20.20 Dİ MAĞAZAYA GELDİĞİMİZDE BİZİ MÜDÜR MAĞAZA KAPALI DİYEREK İÇERİ ALMADI CAMDAKİ TABELADA 21.00 YAZIYOR AMA BİZİ İÇERİ ALMADILAR BUNU COLLEZİONEYE YAKIŞTIRAMADIM BENDE YANDAKİ LEKE MAĞAZASINDAN ALIŞVERİŞ YAPTIM SİZİN MAĞAZACILIK ANLAYIŞINIZA YAZIKLAR OLSUN DİYORUM

aydanur dedi ki...

sayın collezione yetkilileri.satmış olduğunuz pantalonlardan şikayetçiyim . bütün pantalonların kumaşları bir yıkamada güneş alığı gibi rengini tamamen solduruyor.kotlarda kalitesiz.yıkamada renkli detarjan kullanırım ayriyetten bütün kıyafetleri tersinden yıkarım.kaliteniz çok düştü yıllardır iki oğlumada alıyodum ancak asla almayı düşünmüyorum beni artık collezione dan mal almak düşündürüyor.biraz yakından takip ediniz.......

mehmet dedi ki...

SAYIN COLLEZİONE YETKİLİLERİ
22,09,2008 TARİNDE VAN ERÇİŞ GİYİMA, GİYİM MAĞAZASINDAN
1-BANTOLON
1-KAZAK VE BİRDE MONT ALDIM
DAHA SONRA FARKETTİMKİ MONTTA HATA (ÖZÜR )VAR MAĞAZAYA GÖTÜRDÜM VE İADE ETMEK İSTEDİM FAKAT ASLA İADE ALAMAYACAKLARINI SÖYLEDİLER BİZİM FİRMADA ASLA İADE OLMAZ DENİLDİ.AMA BEN BİLİYORUMKİ TÜKETİCİ OLARAK İSTEMEDİĞİNİZ ÜRÜNÜ 2 HAFTA İÇİNDE SEBEPSİZ İADE EDEBİLİRİM. BU ARADA GİYİMA,GİYİM MAĞAZASI SİZİN URUNNUN YANI SIRA BAŞKA MARKALARDA SATIYOR SİZDEN İSTEĞİM BU (GİYİMA)MAĞAZADAN COLLEZİONE MARKASI SATIŞ YETKİSİNİN ALINMASI VE ALDIIĞIM URUNUN İYADESİNİN KABULU.AKSİ TAKTİRDE MAHKEMEYE BAŞVURUP SİZ(COLLEZİONE)DEN DAVACI OLCAĞIM.BU ŞİKAYETİMİ MAHKEME HARİCİNDE TV KANALLARI ARACILIĞI İLE YAPACAĞIM.EN KISA ZAMANDA CEVABINIZI BEKLİYORUM BEKLİYORUM.

Unknown dedi ki...

Sayın collezione yetkilileri benimde sıkıntım meryem hanımla aynı sayılır tabi başka bi şubeden bende özellikle müşteri olduğum bi yerde şu ana kadar bu şekilde aşağılanmamıştım sizin için tabiki bu önemli değildir bende meryem hanımın mesajının yayınlanmasından cesarat alarak kendime yapılan saygısızlığın karşılığının yapıldığını görmek istiyorum polatlı şubesi çalışanlarından mehtap hanım sadece bana da değil çoğu insan şikayetçi ayrıca mağazada avon satışıda ne kadar doğrudur bilinmez sonuçta sizin ürünleriniz(parfüm saat çanta)değil onlar satılıyor eminim gereken yapılacak kendini bilmeyenlere en azından ne kadar ciddi bi müessede çalıştığı hatırlatılacaktır.

Unknown dedi ki...

eğer bi yetkili okumasa bile lütfen duyarlı biri yardımcı olsun ne yapabileceğim konusunda bi müşteriye hiç kimse bu şekilde davranamaz çalışan diğer arkadaşlarına bile kızacak seviyede biri bu arada şube sahibi osman bey tarafından destekleniyor galiba onların tarafsız kaldığına bakılırsa bunu söylemeden geçemeyeceğim polatlı da başka eleman yok sanki lütfen dikkate alın!!!

Sibel ÖZTÜRK dedi ki...

28 eylül 20008 pazar SİBEL ÖZTÜRK
Çanakkale Collezione bayiinize alış veriş yapmak için girdik. Ürünlerinizi denerken çocuğum için tuvaleti kullanmam gerekti. Tuvalete girmek için izin aldım. Müdürü olduğunu söyleyen bayan insani değerlerden yoksun toplum içinde yaşamaktan uzak hakaretvari insanı rencide eden en kötüsü de 'BİZİ TERÖRİST YERİNE KOYAN'(Bunu o bayan sölüyor: burada bombalama olabilir. Ben sizin TERÖRİST olmadığınızı nereden bileyim??!!)diyerek yüksek sesle biri 9 diğeri 13 yaşında olan çocuklarımın yanında bana bağırmaya başladı. Benim ve çocuklarımın psikolojisini varın siz tahmin edin! bir ihtiyaç dahilinde kullanılan tuvaletin bir müşteriye hakaret olarak dönmesi ve en ağır biçimde bana göre sizin gibi adı marka olmuş mağazalar için görünüşü insan ama içi ne olduğu belli olmayan ve bayram öncesi aliş verişin en yüksek ve kalabalık olduğu bir dönemde müşterilerin de tepkisini alarak kendinden emin bir şekilde:"Nereye isterseniz oraya şikayet edebilirsiniz!!" (diyebilecek kadar kimden cesaret alabiliyorsa!!) konuşmaya devam etti!! Bu yetkiyi bu tür insanlara kimler veriyor!!! eğer siz veriyor iseniz adınıza ve markanıza yakışmaz!Yok kendince konuşuyor ise gereğinin yapılmasını(özür kabul etmiyorum) ve bana sonucu hakkında bilgi verilmesini rica ediyorum. Çanakkale il sınıarı içerisinde gerekeni gerek basın yoluyla gerekse yetkili odalara şikayetlerimle bizzat kendim yapacağım!! Bunları yazmak sinirlrimi yatıştırmaya yetmiyor. Bu tür insanlarla AB'YE girmek çağdaş ülkeler seviyesine ulaşmak bir ÜTOPYA'DAN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİL! MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ büyü mağazalar için herzaman temel ilke olmalı bence!!!! ya sizce???!!!...

Sibel ÖZTÜRK dedi ki...

28 eylül 20008 pazar SİBEL ÖZTÜRK
Çanakkale Collezione bayiinize alış veriş yapmak için girdik. Ürünlerinizi denerken çocuğum için tuvaleti kullanmam gerekti. Tuvalete girmek için izin aldım. Müdürü olduğunu söyleyen bayan insani değerlerden yoksun toplum içinde yaşamaktan uzak hakaretvari insanı rencide eden en kötüsü de 'BİZİ TERÖRİST YERİNE KOYAN'(Bunu o bayan sölüyor: burada bombalama olabilir. Ben sizin TERÖRİST olmadığınızı nereden bileyim??!!)diyerek yüksek sesle biri 9 diğeri 13 yaşında olan çocuklarımın yanında bana bağırmaya başladı. Benim ve çocuklarımın psikolojisini varın siz tahmin edin! bir ihtiyaç dahilinde kullanılan tuvaletin bir müşteriye hakaret olarak dönmesi ve en ağır biçimde bana göre sizin gibi adı marka olmuş mağazalar için görünüşü insan ama içi ne olduğu belli olmayan ve bayram öncesi aliş verişin en yüksek ve kalabalık olduğu bir dönemde müşterilerin de tepkisini alarak kendinden emin bir şekilde:"Nereye isterseniz oraya şikayet edebilirsiniz!!" (diyebilecek kadar kimden cesaret alabiliyorsa!!) konuşmaya devam etti!! Bu yetkiyi bu tür insanlara kimler veriyor!!! eğer siz veriyor iseniz adınıza ve markanıza yakışmaz!Yok kendince konuşuyor ise gereğinin yapılmasını(özür kabul etmiyorum) ve bana sonucu hakkında bilgi verilmesini rica ediyorum. Çanakkale il sınıarı içerisinde gerekeni gerek basın yoluyla gerekse yetkili odalara şikayetlerimle bizzat kendim yapacağım!! Bunları yazmak sinirlrimi yatıştırmaya yetmiyor. Bu tür insanlarla AB'YE girmek çağdaş ülkeler seviyesine ulaşmak bir ÜTOPYA'DAN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİL! MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ büyü mağazalar için herzaman temel ilke olmalı bence!!!! ya sizce???!!!...

Sibel ÖZTÜRK dedi ki...

28 eylül 20008 pazar SİBEL ÖZTÜRK
Çanakkale Collezione bayiinize alış veriş yapmak için girdik. Ürünlerinizi denerken çocuğum için tuvaleti kullanmam gerekti. Tuvalete girmek için izin aldım. Müdürü olduğunu söyleyen bayan insani değerlerden yoksun toplum içinde yaşamaktan uzak hakaretvari insanı rencide eden en kötüsü de 'BİZİ TERÖRİST YERİNE KOYAN'(Bunu o bayan sölüyor: burada bombalama olabilir. Ben sizin TERÖRİST olmadığınızı nereden bileyim??!!)diyerek yüksek sesle biri 9 diğeri 13 yaşında olan çocuklarımın yanında bana bağırmaya başladı. Benim ve çocuklarımın psikolojisini varın siz tahmin edin! bir ihtiyaç dahilinde kullanılan tuvaletin bir müşteriye hakaret olarak dönmesi ve en ağır biçimde bana göre sizin gibi adı marka olmuş mağazalar için görünüşü insan ama içi ne olduğu belli olmayan ve bayram öncesi aliş verişin en yüksek ve kalabalık olduğu bir dönemde müşterilerin de tepkisini alarak kendinden emin bir şekilde:"Nereye isterseniz oraya şikayet edebilirsiniz!!" (diyebilecek kadar kimden cesaret alabiliyorsa!!) konuşmaya devam etti!! Bu yetkiyi bu tür insanlara kimler veriyor!!! eğer siz veriyor iseniz adınıza ve markanıza yakışmaz!Yok kendince konuşuyor ise gereğinin yapılmasını(özür kabul etmiyorum) ve bana sonucu hakkında bilgi verilmesini rica ediyorum. Çanakkale il sınıarı içerisinde gerekeni gerek basın yoluyla gerekse yetkili odalara şikayetlerimle bizzat kendim yapacağım!! Bunları yazmak sinirlrimi yatıştırmaya yetmiyor. Bu tür insanlarla AB'YE girmek çağdaş ülkeler seviyesine ulaşmak bir ÜTOPYA'DAN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİL! MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ büyü mağazalar için herzaman temel ilke olmalı bence!!!! ya sizce???!!!...

gülay dedi ki...

sayın yetkililer...sitenize göz gezdirmek için girdiğimde müşteri memnuniyeti kısmındaki yorumların bir kaçını okudum.bende belki faydası dokunur ve en önemlisi memnun kaldığım için yazma gereği gördüm.bayram dolayısıyla gittiğim memleketimde alışveriş için mağazanızı tercih ettik eşimle beraber(izmir-forum)ben biraz kilolu bir bayan olduğum için pek birşey bulamam üzerime uygun.bizimle ilgilenen çalışanınız(ayşegül)esmer uzunca güzel bir bayan.öyle güzel ilgilendiki adını bile unutmamışım.çok memnun kaldım.artık güler yüz görmek pek mümkün olmuyor.keşke girdiğimiz her mağaza ve dükkanda böyle elemanlar olsa.insanlar sanki bedavaya çalışır gibi işini yapıyor.sizden ve çalışanınızdan çok teşekkür ederim.başarılarınızın devamını diliyorum.

gülay dedi ki...

sayın yetkililer...sitenize göz atmak için girdiğimde müşteri memnuniyeti kısmındaki maillerin bir kaçını okudum.bende çok memnun kaldığım için yazma gereği duydum.bayram dolayısıyla gittiğim memleketimde eşimle beraber alışveriş için mağazanızı tercih ettik(izmir-forum)ben biraz kilolu bir bayan olduğum için üzerime uygun birşey bulmakta güçlük çekerim ve alışveriş sırasında çok sıkıntıya girerim.forum mağazanızda çalışan elemanınız(ayşegül)bana bu sıkıntıyı yaşatmadı ALLAH razı olsun.öyle güzel ilgilendiki adını bile unutmadım.keşke her girdiğimiz mağaza ve dükkanlarda böyle elemanlar olsa.ben ist da oturuyorum inanın buradaki bir çok mağazada insanlar asık suratlı ve çok ilgisiz.sanki bedavaya çalışıyor gibiler.artık güler yüz görmek mümkün değil.size ve çalışanınıza teşekkürler.başarılarınızındevamını dilerim.

Unknown dedi ki...

SAYIN YETKİLİLER; EMİNİM BU SİTELERİ YAPMA NEDENİNİZ ÜRÜNLERİNİZİN GÜZELLİĞİNİN ANLATILMASI KADAR(Kİ HİÇ BİR ŞİKAYET OLAMAZ KALİTENİZDEN) MADUR İNSANLARIN İÇİNİ DE RAHATA KAVUŞTURMAKTIR ANKARA-POLATLI ŞUBESİ ÇALIŞANLARINDAN MEHTAP HANIM DAN OLDUKÇA FAZLA ŞİKAYET DUYMAYA BAŞLADIM ÇEVREMDEN DE(HERKESE Bİ AFRA TAFRA PATRONLUK TASLAMA) EMİNİM SİZ OSMAN ÇAKMAK BEYLE İRTİBATA GEÇEBİLİRSİNİZ BENİM GİTMEM BİŞEY DEĞİŞTİRMEZ ÇÜNKÜ REZALET ÇIKARMAK MÜŞTERİLERİNİZE YAKIŞMAZ .NE OLDUM DİYENLERE NE OLDUĞUNU SİZ GÖSTERMELİSİNİZ BENCE SAYGILARIMLA...

muzaffer dedi ki...

Merhaba.
Ben Erzurum'da ikamet ediyorum.Burada bulunan mağazanızdan bayram öncesi eşimle beraber alışveriş yaptık.sadece eşime bir kıyafet aldım.kıyafet yıkandıktan sonra renkleri karıştı.

Ürünü göstermek ve durumu bildirmek için mağazanıza eşimle beraber gittim.herşeyi izah ettik.değiştirilir ümidimiz vardı ama orada bulunan beyefendinin bize ürünün barkodu olmadan değiştirilemeyeceğini söylemesi bizi açıkcası şaşırttı.(demek ki barkoda çok dikkat edip onu ilk olarak korumamız gerekiyormuş)

nihayetinde elimiz boş döndük hatta size katkıda bulunup ürünü tekrar mağazanıza iade ettik.

Açıkcası sizlere yakışmadı.yorumlarıda biraz okudum çoğunluk benim gibi diğer vatandaşlarda sizden memnun değiller.sizlere başarılar diler ilginize teşekkür ederim.bizler için bir kıyafet önemli değil ama sizler için biz önemliyiz.

Adsız dedi ki...

Ankara collezione lerde gnctrkcll idirimi olmayacak mı???

Neslihan dedi ki...

Merhaba,
Ben Atatürk Bulvarı üzerindeki Collezione(Ankara) mağzasından bu gün çok fazla sinirlenerek ayrıldım. Beğenmiş olduğum bir swit küçük bir leke olduğundan aynı beden başkası ile değiştirdim. Tam ödeyecektim 3 YTL daha fazla olduğunu farkettim. Gittim tezgahtardı sanırım gösterdim.Bu fiyat farkı neden diye.(Bunların bu kadar yüzsüz olduğunu ne bileyim)Adam aldığı gibi elimden düşük fiyat etiketi ukalaca yırtıp arkadaşlar fiyatı değiştirirken gözden kaçırmış dedi. Böyle bir durumda bildiğim kadarı ile etiket fiyatına alma hakkım var. Aynı üründe farklı fiyatlar görmek çok sinir bozucu. Belki çok fark yok ama bu olaydan sonra ürünü almak hiç içimden gelmedi. Başka bir ürün daha gözüme çarptı mağazadan çıkmadan önce, aynı şekilde ürünler aynı olmasına rağmen 2 YTL fark olan başka bir swit daha gördüm. Ve artık tamamen sinir oldum ki bir kaç ay önce de aynı mağazada 19YTL civarında bir çanta görmüştüm tam almayı düşünürken aynı ürün(aynı renk) başka bir çantada 29 YTL civarı etiketini gördüm. Yani fark olurda bu kadar olmaz ama yine o zaman böyle sinirlenmemiştim o zamana özgü bir olay,hata sanmıştım.Bu gün anladım ki tutturabildiklerine satıyorlar. Nefret ettim.Herkes bilsin istiyorum! Etiketlerinden emin olsunlar özellikle bu bahsettiğim collezione mağazasında! Ve tüketici bu kadar aptal yerine konmasın. Hiçe sayılmasın. Keşke yakın zamanda birileri(yetkililer) bu mağazayı denetlese. Kimbilir bu şekilde daha kaç ürün vardır.

mehmetmeltem dedi ki...

iyi günler arkadaşlar collezione kesinlikle çağdışı kalmış bir firma.Ben collezione mağzalarının birisinden bir ürün aldım ancak ürüne ait satış fişi ve değişim kartı olduğu halde çeşitli bahanelerle ürünü değiştirmediler ve türlü türlü sebepler sundular.Hatta bahanelerinin arasında ürünü aldığım mağzanın kendilerine ait olmadığını bile öne sürdüler.Ve müşteri hizmetleride işleri çözümlemeye yönelik değil, kaba bir konuşma ve itham şekli vardır. Dinlemek istiyen arkadaşlara sesi kaydettim gönderebilirim. Bu firma ürünü satıyor ancak satış sonrası müşteriyi mağdur bırakıyor.Bu firma benim için bitmiştir. Bir daha alıveriş yapmayacağım.

mehmetmeltem dedi ki...

iyi günler arkadaşlar collezione kesinlikle çağdışı kalmış bir firma.Ben collezione mağzalarının birisinden bir ürün aldım ancak ürüne ait satış fişi ve değişim kartı olduğu halde çeşitli bahanelerle ürünü değiştirmediler ve türlü türlü sebepler sundular.Hatta bahanelerinin arasında ürünü aldığım mağzanın kendilerine ait olmadığını bile öne sürdüler.Ve müşteri hizmetleride işleri çözümlemeye yönelik değil, kaba bir konuşma ve itham şekli vardır. Dinlemek istiyen arkadaşlara sesi kaydettim gönderebilirim. Bu firma ürünü satıyor ancak satış sonrası müşteriyi mağdur bırakıyor.Bu firma benim için bitmiştir. Bir daha alıveriş yapmayacağım.

mehmetmeltem dedi ki...

iyi günler arkadaşlar collezione kesinlikle çağdışı kalmış bir firma.Ben collezione mağzalarının birisinden bir ürün aldım ancak ürüne ait satış fişi ve değişim kartı olduğu halde çeşitli bahanelerle ürünü değiştirmediler ve türlü türlü sebepler sundular.Hatta bahanelerinin arasında ürünü aldığım mağzanın kendilerine ait olmadığını bile öne sürdüler.Ve müşteri hizmetleride işleri çözümlemeye yönelik değil, kaba bir konuşma ve itham şekli vardır. Dinlemek istiyen arkadaşlara sesi kaydettim gönderebilirim. Bu firma ürünü satıyor ancak satış sonrası müşteriyi mağdur bırakıyor.Bu firma benim için bitmiştir. Bir daha alıveriş yapmayacağım.

fazlı dedi ki...

ben collezıone dan bır saat aldım ve ıkı ay sonra kordonun saate bırlesen yerınden kordon dıkıs yerınden koptu.kemerın ıc bolumundekı astarı saatın demır kısmına baglanan bolgesınde yoktu ve tamamen fabrıka hatası ıdı.saatı sadece bır dıkıs tutuyormus.dırek colezıone nın konya kule sıte subesıne goturdum.aynı sekılde mudure kadar anlattım . mudur kendısı bıle saatte hata oldugunu kabul ettıgı halde kordon garantıye gırmez dedı ve konusmanın sonunda benı asagılama noktasına geldı.boyle bır markanın yapmıs oldugu bu saygısızlıga ve buna goz yumanlara yazıklar olsun artık urun almak bır yana karalama polıtıkası baslatacagım ılgılılere duyrulur

mustafa yurdanur dedi ki...

Sayın Mağaza sakinleri konyadaki zafer şubesindeki mağazanızda çalışanlar da dahil çok saygısızlar isterseniz yayımlamayın ama tüketici haklarına baş vurdum 2 saat içerisinde almış olduğum montu geri iade almıyorsunuz beğenmedim başkasını alıyım dedim bana uygunu nu bulamadım iade almak mecburiyetindesiniz fakat bir türlü almıyorlar üstüne üstük o kasadaki de git ben gayet sakin olmama rağmen beni terslercesine git şikayet kardeşşim diyor nereden kardeş oluyorsak hakkımı sonuna kadar arıyacam adınızı daima bundan sonra kötü olarak yorumlıyacağım...

sinoplu kıss dedi ki...

mrb bizler sinop halkı olarak sinop colezion dan şikayciyiz. öncelikle 75 ve ytl üzeri alışverişde indirip kampamyanız değiştirilerek bu 100 ytl yapılmıştır. indirimde olan bazı ürünleriniz indirime yansıtılmamaktadır. müşteriye hiç bir şekilde nazik davranılmamktadır. collezone şubesi sinopta tek olduğu için işletmecisi tarafından tekel olarak görülmektedir.gereğinin yapılmasını istiyoruz tşk ederiz.

SİNEM UZUN dedi ki...

SAYIN COLLEZİONE YETKİLERİ BEN ESENLER/DAVUTPAŞA İSTANBUL MAGAZANIZDAN BİR ÜRÜN ALMAK İSTEDİM FAKAT MAGAZADA O ÜRÜNDEN KALMAMIŞTI 1 ADET VİTRİN GÖRSELİNDE DURAN MANKENDE VARDI BEN MANKENDEKİ ÜRÜNÜ ALMAK İSTEDİM FAKAT VERMEDİLER ÜRÜNDE MONTTU VE KOLAY ÇIKARILABİLEN Bİ ÜRÜNDÜ VİTRİNDE BUNA MÜSAİTTİ KİMSE İLGİLENMEDİ BENİMLE MAGAZADA MÜŞTERİ YOK DENECEK KADAR AZDI SATIŞ ELEMANLAR MUHABBET EDİYORLARDI KASADA DURAN Bİ BAYAN ARKADAŞA SORDULAR VEREMEYİZ DEDİ KENDİLERİ MAGAZADA KALMAYAN Bİ ÜRÜNÜN VİTRİNDEKİ GÖRSELDE DURMASI SİZCE NE KADAR MANTIKLI Bİ MÜŞTERİ GELİP BU ÜRÜNDEN İSTİYORUM DESE NE DİCEKLER YOK YADA VERMİYORUZ DAHA ÇIKARTMAKTAN ACİZLER ÜRÜNÜ ÇOK SAÇMA KESİNLİKLER MÜŞTERİ KAYBI SATIŞ ELEMANLARI LAKAYIK BENCE COLLEZİONE GİBİ BÜYÜK Bİ MARKANIN DAHA SEÇİCİ DAVRANMASI GEREKİYO BU KONULARDA SİZE RİCA EDİYORUM ÇÜNKÜ ORDAKİ GÖRÜNTÜ HİÇ HOŞ DEİLDİ BENDE MAGAZACIYIM ÇOK YANLIŞ ŞEYLER BUNLAR...

yağız dedi ki...

sayın collezione yetkilileri....

ben izmir şubelerinizin birinde part time olaraka çalışan bir personelim.
bize bir hedef werildi geçmemiz için we part timeler depoya girmeyecek denildi ama ben sürekli depoda oluorum we dier arakdaşlarım satış yaparken ben olduğum yerde sayıyorum
bu konuyla önemle ilgilenmenizi rica ederim eğer ilgilenmezseniz en yetkili olan kişi

ekrem akyiğite başwurmak zorunda kalıcam....

yağız dedi ki...

sayın collezione yetkilileri....

ben izmir şubelerinizin birinde part time olarak çalışan bir personelim.
bize bir hedef werildi geçmemiz için we part timeler depoya girmeyecek denildi ama ben sürekli depoda oluorum we dier arakdaşlarım satış yaparken ben olduğum yerde sayıyorum
bu konuyla önemle ilgilenmenizi rica ederim eğer ilgilenmezseniz en yetkili olan kişi

ekrem akyiğite başwurmak zorunda kalıcam....

Unknown dedi ki...

sayın collezione yetkılılerı ve ekrem akyığıt,supervızer kenan bey ve bölge müdürü levent ersoy ben bir mağazanızda eski bır çalısanızım yaklasık 1 sene kadar mağazanızda calısdım ve hayatımın en ıyı gunlerını ve en kötü gunlerınızı gecırdım... ben ilk dönemımde bülent müdürümle calısdım su anda gop mağazalarının bırınce calısıyor ve onun gıbı müdür ben ömrü hayatımda gormedım daha sonra tevfik gürle çalıstım ve talıhsız bır sekılde mağazadan ayrıldı ıkıncı mudurumdu ama oda bulent bey gıbı bır adamdı herkes gıbı bende severdım ama ne yazıkkı collezıoneye veda ettı... neyse gelelım asıl konuya tevfik beyden sonra şişli muduru savaş bey geldı ve ınanılmaz bır sey yapdı mağazanın gıttığı guzel gıdışatı tam ters olarak cevırdı işleyısı tamamen deıstırdı ve mağazanız su anda son 5 sene ıcerısınde gırmedığı hale gırdı... personel acığı cıro acığı en kotusu mağaza hırsızlık acığı vermektedır bu duruma sız yetkılıler eğer bır dur demezsenız mağazanız daha kotuye gıdecekdır... siz mağaza ıcersıınde olanları belkı bılmeye bılırsınız ama ben 3 senedır o mağazanın ılk defa 12 bın ytl yaptığını duydumkı ınanılmaz bır rakam bu... evet siz bu savaş denılen adamı orda tutduğunuz surece o mağaza o sekılde gıtmeye mahkumdur...ben sırf o adam yuzunden cok sevdığım mağazamdan ayrılmak durumunda kaldım sırf savas ve yanında olan sefer sayan gıbı yağcısından dolayı... ve benım gıbı dusunen onca ınsan var eskı personel ve musterı olarak...

lütfü dedi ki...

Sayın Collezione Yetkilileri Van/Erçiş giyima Mağzasına gerekLi teskurelerımı Sunmak Isterım Gereklı hızmete buLunup hem personel acısından Hemde Ürun KaLıtesı ayrıcaLığıyla Bıze Hızmet etmekdedıLer Halkın Beynısı Kazanıp KendıLerını Ispat etmısLerdır KendıLerını Tebrık eder BasarLarının Devamını DIlerım..

denizkayra dedi ki...

Sayın collezione yetkilileri Tokat collezion Şubenizden bugün bir ceket aldım,kasaya geldiğimde kaç taksit yapılacağını sordum,biz 2 taksit yapıyoruz dendi bana, finansbank kartım ile 2+3=5 takisite bölünmek suretiyle alışverişimi tamamladım. internet şubenizden öğrendiğim kadarıyla 1şubat 16 mart tarihleri arasında cardfinansa limitsiz 6 taksit yapıldığını öğrendim.Şimdi şikayetim şu kasadaki arkadaşlar beni neden bu şekilde yanılttılar,bu ketenperenin sorumlusu kim beni bilgilendirirseniz çok ama çok memnun olurum.

aslinay dedi ki...

tokatta yaşayan bir öğretmenim,genelde buradaki mağazanızdan alışveriş yapıyorum ama sorunları ilk kez paylaşmak istedim: öncelikle mağazanızda sanki her yerde şubesi olan ve adını duyurmuş bir mağaza değil de kenarda köşede kalmış iş yapamayan isim yapma çabasında olan bir mağaza gibi olduğunu söylemek istiyorum,sanırım işletmecileriyle ilgili bir durum.kapıdan müşteri çağırmalar,içerde zorla bişiler satmaya çalışmalar,zorlayıcı ve gerici ortamlar oluşturuyor.başka şehirlerde de gördüğüm ve bildiğim collezione'dan farklı uygulamalar söz konusu.ayrıca kard finansa 6 taksitiniz olduğunu bilerek sorduğumda "hayır,biz bütn bankalara 2 taksit yapıyoruz" diyerek yanıltıcı ve müşteriyi aşağılayıcı tavırlar sergilemekteler.bu şekilde keyfi uygulamalar yapmakta ve saygısız tavırlar sergilemekteler.ayrıca mağazada adını bilmediğimiz,etiketi kesilmiş ürünler de bulunmakta,artık size ait olan ürünlerin fiyatından dahi emin olamamktayız.saygılarımla iletiyorum,en kısa zamanda bir çözüm yolunuzu bekliyorum...

eliz dedi ki...

bakırköy ebuziya cad.collezion un senelerdir müşterisiyim personelin hepsi tanırlar ve iyi bir tutum içindedir ancak 18/03/2009çmba günü akşam saat21-30 civarında gidip bir elbıseyı satın almak için kasaya gittim ve üzerınde yazan rakamın yanlış oldugunu bedelının doğrusunun ıkı katı oldugu söylenildi sadece benım satın alıcağım üründe yazsa neyse tamamında aynı fiyat yazıyo ve ben tuketıcı olarak ustunde yazan rakama alma hakkına sahıbım ve uzerınde yazan rakama alıcağımı söyledım kasadaki bayana bana yetkili diye bırını çağardı ınsan kaynaklarından anladıgını hiç sanmıyorum üzgünüz yanlış fiyat yapıştrmış personellerımız ürün şu fiyat ben bunu almak istedıkten sonra gördüğüm fiyata alırım bunu sizde gayet iyi biliyosunuz diyince yetkili şahsiyet bu defalık verelim diye bir cümle kullandı böyle bir saçmalık olabilir hakkım olan bişeyi sanki kendılerı bana lutuf edıyorlarmış gibi....1tek personel için bu şekilde çook müşterı kaybedersınız ki ben az alışveriş yapan bir müşterı değildim hatta müdavimiydim diyebilirim..ama COLLEZİONE MI ARTIK ASLA..umarım dikkate alınır ve bir cvp yazılır...

duygu dedi ki...

BAKIRKÖY-EBUZİYA MAĞZANIZDA 13.04.09 TARİHİNDE BİR ALIŞVERİŞ YAPTIKKİ SORMAYIN :) NEDENİ TABİKİ ''OKAN TAVUKÇU'' ADLI PERSONELİNİZİN BİZİMLE HİÇ BIKMADAN SAATLERCE BÜYÜK BİR SABIR VE GÜLERYÜZLÜLÜKLE İLGİLENMESİDİR..OKANA BURDAN TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜRLERİMİ İLETİYORUM..

inci dedi ki...

Sayın collezione yetkilileri;ben iki yıldır güney bölgesinde kasiyer olarak çalışıyorum bugüne kadar çalıştığım müdürlerim işimi nekadar dikkatli yaptığımı ve nasıl işime bağlı olduğumu çok iyi bilirler,kasada yoğunlukta işlem yaparken iki tırnakçı tarafından mağdur bırakıldım 200tl alıp kayboldular,psikolojim sarsıldı işe gittiyim zaman korkuyorum artık,
Bu yetmiyormuş gibi collezione şirketi maaşımdan kesecekmiş.benim bu maaşa ihtiyacım var varlıklı biri değilim ben.ama collezione 200tl den sarsılacak bir firma değil.collezione yetkililerine sorarım mağdur bırakılan kişi benim ve neden benim maaşımdan kesmeğe karar veriyor bu konu hakkında ne yapmam gerekiyor.

inci dedi ki...

bu konu hakkında beni bilgilendirirseniz çok sevinirim,

melis dedi ki...

20 Nisan 2009'da Ankara İzmir Caddesi Collezione'den elbise aldım. Evde elbisenin kumaşının etiketini boyadığını gördüm ve yazın terlediğimde çamaşırlarımı boyayacağını anladım.21 Nisanda geri götürdüğümde bana kesinlikle ürünü iade edemeyeceğimi,ürünü merkeze gönderip inceleteceklerini söylediler.Son derece kaba davranan müdürüne tüketici olarak haklarımı hatırlattığımda ise lütfen iadeyi kabul etti. Çok sık alışveriş yaptığım mağazanızda karşılaştığım bu muameleden sonra bir daha alışveriş yapacağımı zannetmiyorum. Saygılarımla.

mevlüt güllü dedi ki...

sayın collezione yatkilileri ben çok güzel bi fikrim var. tıpkı yasaklanan birşer için yuvarlak içinde yasaklı birşet ve üzerinde çizgi olur ya bu tarz birşey. bu da tişörtün üzerinde aynen böyle bir şekil ve içinde düzenli manitaya hayır yazısı . bu yazı türkçe veya yabancı bir dilde de olabilir. ben pazarlama ögrencisiyim ve yeni mezun oldum iş arıyorum . ilginiz için şimdiden teşekkür ederim. adrenalin5216@windowslive.com

sami bozbaş dedi ki...

zonguldak collezyon bayisinden bırgun öncesi ayırtmıs oldugum ıkı adet ürünü almaya gittiğimde satıs müdürü bana ayırmıs oldukları ürünü sattıklarını söyledi. gerekçesi ise ürün ayırtma mağzamızda yok.fakkat urunude ayıran kendısı ve elamını idi. collezyon markası bızım ailece beğendiğimiz ve sürekli alışveriş yaptığımız bir ekol olmuştur. yapılan haksızlık collezyon markasını adını kirletmektedir. Zonguldak merkez collezyon satış müdür hakkında soruşturma yapılması zonguldaktaki mağzanızın geleceği için önem teşkil etmektedir.ilgilenirseniz teşekkür ederim...

mevlüt güllü dedi ki...

sayın yöneticiler fikrim hakkında bir şey söylemeyecekmisiniz

PINAR KARAKUŞ dedi ki...

kardeşlerim sürekli bu markayı kullanırlar, ben de ilk kez alışveriş yaptım, Ankara Migros AVM den bir elbise aldım acelem olduğu için denemedim.Fakat diğer mağazalardan değiştirme yapabileceğim konusunda teyit aldım.Elbiseyi eve gelip denediğimde büyük geldi.Ertesi gün (bugün) Necatibey mağazanıza gittim değiştirmek istedim.Bana aldığınız ürün 1+1 kampanyasında dediler, orada bir kazık yediğimi anladım çünkü bana 1+1 değil de %25 indirim yapmışlardı, ben başka bir elbise beğendim, değiştirebileceklerini söylediler, fakat bir büyük bedeni olmadığı için Mithatpaşa mağazanıza gönderdiler.Orada da şu malum 1+1 sorunu ile karşılaştım. Bu seferde değiştirme yapmak için benden %25 indirim tutarını geri istediler.Tabi karşı çıktım bu aptalca uygulamadan çalışanların bilgisiz ve yetersiz oluşundan çok rahatsız oldum.İlk alışveriş yaptığım Migros mağazasını aradım, mağaza müdürü soyadını bile söylemedi.Bana oraya gitmem gerektiği sadece Migros'tan değiştirebileceğim söylendi.Çalışanlar kaba , anlayışsız ve gerçekten çok yetersizdi.Tavırları beni çıldırttı.Elbiseyi, fişimi, slibimi fırlattım çıktım.Bakalım Collezione yetkilileri bu sorunuma nasıl yaklaşıp, çözecek.Yoksa bu firmada balık baştan mı kokmuş anlayacağız.Ama çevremdeki herkesin sizden alışveriş yapmasını engelleyeceğim. 8 TL fark bakalım size kaç müşteriye malolacak.

SEFA dedi ki...

selamlar.LÜTFEN MERSİN mağaza yöneticilerinizi acil olarak denetleyiniz.Çünki pis kokular çıkacak collezion'un prestiji sarsılacak.Sayın Ekrem AKYİĞİT'TEN bir müşteriniz olarak rica ediyorum.Mağazaya halk için satışa gelen giyim eşyaları koliler açılmadan MERSİN-TARSUS-SİLİFKE'DE ucuz giyim eşyası satan mağazalara toptan 15-20 koli veriliyor.Alan firma etiket değiştirip 5 katına satıyor.O zaman halka hizmet anlayışı nerde kaldı.Bu konuya ortak olan yöneticilerinizi mutlaka periyodik olarak denetleyin ve uyarınız.Teşekkür edrim.

Adsız dedi ki...

collezzione yetkililerinin dikkatine avcılar marmara cd.ilk şubenizin kasa elemanı tarafından hakarete uğradım ismini göremedim çünki yaka kartı yoktu..değişim için giden müşterile üvey evlat muamelesi yapıp aşağilamak nekadar doğru sizce ? işe aldığınız elemanların kalitesine dikkat edin.. kızı tarif ediyorum belki ilgilenirsiniz... kumral sarı arası saçları renkli gözlü ufak tefek zayıf ve sağ bileğinde bir dövmesi vardı... sizden ricam bu tip görgüsüzlerle çalışıp firma adınızı kötüye çıkartmayın. ben avcıların en eski oturanlarından olaraktan bütün çevremi uyarıp ve o eleman işten çıkmadan alışveriş yapmamalarını sağlıyacağım.. ve müdürünüzde beş para etmez .. sanırım müdür eleman ilişkisi farklı boyutlar kazanmış... müşteri aşağılanıp iş yerinde aşk yaşamakla bu işler yürümez ..bilginize

yasemin özdeş dedi ki...

sayın collezyon yetkilileri
umarım mesajımı dikkate alısınız trabzon uzun sokaktaki mağzanızdan aldığım ürünü iade ettim.10-07-09 iade tarihi ve 28-08-09 şuanki tarih.HALA KARTIMA İADE YAPILMADIII!MAĞZA İST. SORUMLU DİYOR.EXTRE İSTEDİLER BANKADA EXTRE GETİRDİM VERDİM. ERTESİ GÜN YAPARIZ DEDİLER BİR HAFTA GEÇTİ.İKİ AYRI TEL.NO VERDİM HALA BİLGENDİRİLMEDİM.
İNSAF YA BU NE CİDDİYESİZLİK SAYGISIZLIK .BEN ÜRÜN ALIP İKİ AY SONRA ÖDÜYCEM DİYEMİYORUM DİMİ???
BEN BIKTIM ARTIK BİR DAHA DA BEDAVA OLSA MAĞZANIZDAN ALIŞVERİŞ YAPMAM YAPTIRMAM
SAYGILARIMLA

Handan dedi ki...

syn collezione; ben hamileyim ve hamile bahçivan'ı arıyorum ist daki bi kaç bayinize baktım ve yanı sıra bi çok yere de baktım ama bulamadım artık bendeki bir istek değil hırs oldu nasıl olurda istanbul gibi biryerde hamile bahçıcan pantolonu bulamam aynı zamanda mesleğim modelist ve stilistliktir,lütfen bu ürünü sadece moda takibinde değil hamileler için sürekli bulundurun ilginize tşk.

Unknown dedi ki...

merhaba ;ben antalyada özdilek mağazanızdan eşim için mont almıştım .küçük gelince değiştiriirz dediler.gittik bedenleri kalmmamış .bize yardımcı olamak yerine başka mağazalrı dolaşmamızı söylediler.bize hangi mağazanın elinde var olduğunu söyleyebilirlerdi...çalışan birisi olarak bütün mağazaları gezme imkanımız da yok..ben dahaa böyle bişeyle karşılaştım amaa bana ürünü samsundan istediklerini biliyorum gereken yardımın yapılmasını bekliyorum...

aysegul dedi ki...

SAYIN EKREM AKYIGIT VE ADIYAMAN BOLGE MUDURU SULEYMAN BEY IN DIKKATINE...
BU YAZIMI NEKADARDIKKATE ALIRSINIZ BILMIYORUM AMA BEN UGRADIGIM HAKSIZLIGIN VE IFTIRANIN NEDENINI BILDIRICEM SIZLERE CUNKU BENIM BAGLI OLDUGUM YETKILILERE ANLATAMADIM DERDIMI UMARIM SIZ ANLARSINIZ BENI BI NEBZEDE OLSA...
MAGDURUM EVET MAGDUR ADIYAMAN COLLEZIONE MAGAZASINDA 3 BUCUK AYDIR CALISIYORUM SON IKI AYDIR MAGAZA MAGAZA OLMAKTAN CIKMIS TEKSAS HALINE GELMISTI.ORDAKI YONETICILER NEMI YAPIYORLARDI TARAF TUTMAKLA MESGULLERDI HAKLI OLMAK ONEMLI DEGILDI ONEMLI OLAN ONLARIN AKRABASI OLMAKTI OZAMAN HEP SEN HAKLI OLURDUN .FORMALITEDEN HAKKINDA TUTANAK TUTULUR DAHA SONRADA HEMEN YIRTILIRDI BENIM ARKAMDAN ISTEN CIKAMAM ICIN ELLERINDEN GELENI YAPTILER EN SON CARE OLARAKTA HAKKIMDA ASILSIZ BI SUCLAMA ILE INTERNETE YAZI YAZDILER KENDIME SAVUNMAMA FIRSAT VERILMEDEN ISTIFAM VERILDI SORUYORUM SIZE BIR INSANA IFTIRA ATIP EKMEGIYLE OYNAMAMK BUKADAR KOLAY MI SAYIN COLLEZIONE YETKILILERI...SORUYORUM SIZE

abdurrahmanerbaş dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
nurdan önay dedi ki...

bir önceki gün ablamın bana aldığı hediyeyi küçük geldiği için değiştirmek istediğimde,BAĞCILAR COLLEZİONE mağazasındaki çalışanları tavırları gerçekten çok küstah ve hiç yardımsever değildi..bir ürün almak isterken bu kadar güleryüzlü olan arkadaşlar değiştirmek isteyince neden bu denli değişiyor anlamadım..kendimi çok kötü hissettim..COLLEZİON gibi bir mağazaya hiç yakıştıramadım ..gereğinin yapılamasını isterim...bu tür çalışanlar bu ismi lekeler...ayrıca sorunu dile getirmek için aradığım 447 03 03 müşteri hizmetleri ise tuğba hanım size dönecek dedi..fakat iki gün geçti..anlaşılar müşteri hizmetleri de çalışmıyor...müşteriyi dikkate almazsanın çok şey kaybedersiniz...bu markaya yazık olur...AYRICA BAĞCILAR COLLEZİON MAĞAZASI ÇALIŞANLARI BENCE İSTİFA ETSİN ÇÜNKÜ ORDA HİÇ BİŞEY YAPMIYORLAR...

yıldız akman dedi ki...

Sayın collezione Taksim/istiklal yetkilileri.Geçenlerde geldiğim mağazanızda bir durumla karşılaştım.Bir bayan müdürle muhatap oldum ve benimle argo konuşarak açıkçası mağazanızdan soğuttu.bu durum sizin prestijinizi sarsmakla beraber müşteri kitlenzde bi nevi azalmalara sebep olduğunu düşünyrm..bana yapılan bu hal başkalarınada yapılabilir ben bu durumu her yerde dile getireceğim ki bu kişiler düzeltilsin ve gereken yapılsın.Mağazanızın ürün kalitesi kadar çalışan kalitesine özen göstermenizi tavsiye ederm..

Barış Dinger dedi ki...

Devamlı olarak Agora Balçova mağazanızdan alışveriş yapıyorum.Bunun en önemli nedeni ise orada çalışan personelin müşteriye verdiği önem ve güleryüzlülüktür.Özellikle çalışanınız Yağmur Eşme'ye güleryüzlülüğü,sabırlı ve işini severek yapmasından dolayı tebrik ediyorum.sizler aracıığı ile başarılarının devamını diliyorum.

sevim dedi ki...

MALTEPE GRANDHOUSE COLLEZIONE MAGAZASI KASIYER HANIFE KOCAMAN GERCEKTEN COK TESEKKURLER.


GULER YUZUNE, MUSTERILERLE ILETISIMINE, ANLAYISINA KISACA YELDEGIRMENI COLLEZIONE'DA GORMEDIGIMIZ INSANCA YAKLASIMINA GERCEKTEN COK TESEKKURLER. BASARILARININ DEVAMINI DILIYORUM.SEVIM

sevim dedi ki...

MALTEPE GRANDHOUSE COLLEZİONE MAGAZASI KASİYER HANİFE KOCAMAN GERCEKTEN COK TESEKKURLER.


GULER YUZUNE, MUSTERİLERLE İLETİSİMİNE, ANLAYISINA KISACA YELDEGIRMENI COLLEZIONE'DA GORMEDIGIMIZ INSANCA YAKLASIMINA GERCEKTEN COK TESEKKURLER. BASARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM.SEVİM

Batuhan dedi ki...

collezione iş başvurusunda bulundum ertesi gün işe aldilar 3 gunluk deneme süresi oldunu söylediler kabul ettim ama hic bir yere bi imza felan atmadim persembe günü girdim işten pazar günü dahil ful time sabah 9.30 aksam 9.30 calıstım ama emegimin karsılıgını alamicami söylediler ve işten cıkardılar pazartesi 12.30 da gelememi söylediler gittim müdürü yoktu bankaya kadar gittini söylediler 2 de gelddiler geldim magza satıs elemanı olamıcamı felan söylediler bu işi yapamicami söylediler daha önce bu işi yapmamıs personellede calıstıgını ama benım yapamıcamı söylediler 4 günlük emegimi bi kalemde hic edip birazda aşşaglanmis hissediyorum kendimi hakkımı aramak icin nereye basvurabilirim iletişim batuefe_karahan@hotmail.com lütfen yardimci olun saygilarimla Batuhan Karahan

Batuhan dedi ki...

collezione iş başvurusunda bulundum ertesi gün işe aldilar 3 gunluk deneme süresi oldunu söylediler kabul ettim ama hic bir yere bi imza felan atmadim persembe günü girdim işten pazar günü dahil ful time sabah 9.30 aksam 9.30 calıstım ama emegimin karsılıgını alamicami söylediler ve işten cıkardılar pazartesi 12.30 da gelememi söylediler gittim müdürü yoktu bankaya kadar gittini söylediler 2 de gelddiler geldim magza satıs elemanı olamıcamı felan söylediler bu işi yapamicami söylediler daha önce bu işi yapmamıs personellede calıstıgını ama benım yapamıcamı söylediler 4 günlük emegimi bi kalemde hic edip birazda aşşaglanmis hissediyorum kendimi hakkımı aramak icin nereye basvurabilirim iletişim batuefe_karahan@hotmail.com lütfen yardimci olun saygilarimla Batuhan Karahan Anadolu Yakası Maltepe Magzası

Batuhan dedi ki...

collezione iş başvurusunda bulundum ertesi gün işe aldilar 3 gunluk deneme süresi oldunu söylediler kabul ettim ama hic bir yere bi imza felan atmadim persembe günü girdim işten pazar günü dahil ful time sabah 9.30 aksam 9.30 calıstım ama emegimin karsılıgını alamicami söylediler ve işten cıkardılar pazartesi 12.30 da gelememi söylediler gittim müdürü yoktu bankaya kadar gittini söylediler 2 de gelddiler geldim magza satıs elemanı olamıcamı felan söylediler bu işi yapamicami söylediler daha önce bu işi yapmamıs personellede calıstıgını ama benım yapamıcamı söylediler 4 günlük emegimi bi kalemde hic edip birazda aşşaglanmis hissediyorum kendimi hakkımı aramak icin nereye basvurabilirim iletişim batuefe_karahan@hotmail.com lütfen yardimci olun saygilarimla Batuhan Karahan İstanbul Anadolu Yakası Maltepe Magzası

ibo dedi ki...

sayarmısınınz saymazmısınız artık bilemem ama yinede söylim 'sAYIN' COLLEZİONE yetkilileri müşterileriniz dağılıyor ben artık sizden bir çöp bile alma çevremede aldırmam sizden geçen hafta bir saat aldım ve ellerimi yıkarken saat'in su kaçırdığını fark ettim hemen aldığım yer yani tokat mağazasına gittim ve saat'in su aldığını söyledim ama kabul etmediler satılan mal geri alınmaz dediler. madem geri almıyorsunuz neden garanti belgesini veriyorsunuz dedim. o garanti dışında dediler. coollezione yetkilileri garantisini veremediniz malı satmayın yemiosa yapmıcan kerdeşim. sizinkisi dolandırıcılıktan başka birşey değil.

Unknown dedi ki...

Sayın collezione yetkilileri ben diyarbakır babil avm bulunuan collezione şubesinin sürekli müşterilerindendim fakat artık gitmeyi düşünmüyorum çünkü collezione gibi bir magzada kendini bilmez bir insanı baındırmsına halada inanamıyorum geçenlerde clz alişveriş yapmak için ailecek gtmştk magza sakin olmasına ragmen bizzle ilgilenen kimse olmadı kasadaki bi bayandan yardım istedik fakat elindeki telefondan yüzümüze bille bakmadı tam eşimle çıkarken o bayanın agza alınmayacak bazı kelimeleri kendi personeline söyledigine şahit olduk sonunda dayanamayıp şikayet etmek istedm ama pesoneller buranın müdür yardımcısı zaten o bayanın kendisiymiş dedi başımdan aşagı adeta kaynar sullar döküldü adı yagmur olan bayana personeller onu şikayet edecegi söylediginde bana istediginiz yere edin umrumda degil dedi o yüzden bu emaili atmak zorunda kaldım o kendini bilmez bayanı işten çıkarın filan demiyorum ama en azından uyarılması çok iyi olur diye düşünüyorum brt

nuriye dedi ki...

Sayın Yetkili

Bu kadar çok şikeyetin ne kadarını dikkate alıyorsunuz bilemiyorum.Ama ben bir hukukçu olarak bu mağza adına inanın çok üzüldüm.

2gün önce Alanya mağzanızdan 3 yada 4 adet siyah renk bodyler aldım.İnanın o günkü rezilliğimi unutamam.Koltuk altlarımda simsiyah terler akmaya başladı.Şayet sizler isim yaptığınızı düşünüyorsanız hata ediyorsunuz.Bu türlü ürünleri nasıl satabilirsiniz.İnsan sağlığına bu renklerin nasıl sakıncalı olduğunu bilmeniz gerekmekte.
Biliyorum bu maille ilgili geri dönüş olmayacak.Umarım kendinizde düzeltmelere gidersiniz.
Aynı şekilde Tüketici hakları ilede görüşeceğim.
İyi çalışmalar

MUHAMMET dedi ki...

AFYON SUBENİZDEN BİR TANE MONT ALDIMAMONT HATALI ÇIKTI GİTTİM DEĞİŞTİRMEDİLER

Ayhan dedi ki...

Sayın Collezione yetkilileri,
Firmanız Sinop şubesine ben, eşim ve 7 yaşındaki kızım ile gittim. Eşim birşeyler satın alırken, kızım da rafların birinde resimli bir tişörte bakmak istedi. Tezgahtar bayan hemen kızıma müdahale etti ve burayı bozma, askılarda hepsi var, oradan bak dedi. Ben de tezgahtara bunun normal birşey olduğunu, müşterilerin işinin birşeyler karıştırmak, tezgahtarın işinin ise bunları toplamak olduğunu söyledim. Tezgahtar bayan bana kaba bir şekilde hayır, bizim sistemimiz böyle, kabul etmiyorum dedi. Bunun üzerine mağaza sahibine giderek durumu anlattığımda, o da rafların bozulmasını istemediğini, müşterileri kendisinin de uyardığını söyledi. Ben de teşekkür ederek, o zaman konuşacak birşey kalmadığını ve benim Collezion mağazasına gelerek alış veriş yapma yolumu tıkadığını kendisine söyledim. O da siz bilirsiniz, dedi. Müşteriye karşı kaba davranan Collezion Sinop şubesini firmanıza havale ediyorum.
Saygılarımla,

Ayhan dedi ki...

Sayın Collezione yetkilileri,
Firmanız Sinop şubesine ben, eşim ve 7 yaşındaki kızım ile gittim. Eşim birşeyler satın alırken, kızım da rafların birinde resimli bir tişörte bakmak istedi. Tezgahtar bayan hemen kızıma müdahale etti ve burayı bozma, askılarda hepsi var, oradan bak dedi. Ben de tezgahtara bunun normal birşey olduğunu, müşterilerin işinin birşeyler karıştırmak, tezgahtarın işinin ise bunları toplamak olduğunu söyledim. Tezgahtar bayan bana kaba bir şekilde hayır, bizim sistemimiz böyle, kabul etmiyorum dedi. Bunun üzerine mağaza sahibine giderek durumu anlattığımda, o da rafların bozulmasını istemediğini, müşterileri kendisinin de uyardığını söyledi. Ben de teşekkür ederek, o zaman konuşacak birşey kalmadığını ve benim Collezion mağazasına gelerek alış veriş yapma yolumu tıkadığını kendisine söyledim. O da siz bilirsiniz, dedi. Müşteriye karşı kaba davranan Collezion Sinop şubesini firmanıza havale ediyorum.
Saygılarımla,

cemmenemenli dedi ki...

SAYIN COLLEZİONE YETKİLİLERİ BUGÜNE KADAR BİR ÇOK MAĞAZANIZDAN YAPMIŞ OLDUĞUM ALIŞVERİŞLER SIRASINDA ELEMANLARINIZIN GEREKSİZ CIVIK DAVRANIŞLARI ÇOK CANIMI SIKIYORDU ANCAK GEÇENLERDE İZMİR ALSANCAK SEMTİNDE KIBRIS SEHİTLERİ CADDESİ ÜZERİNDE BULUNAN ŞUBENİZDEN ALIŞVERİŞ YAPMA FIRSATIM OLDU VE İLK DEFA BU KADAR İLGİLİ BU KADAR SEMPATİK VE GÜLERYÜZLÜ BİR KASİYER İLE KARŞILAŞTIM VE ÇOK MEMNUN KALDIM. BAYAN ARKADAŞIN ADI BURCU, BU TİP ELEMANLARI ÇOĞALTMANIZ DİLEĞİYLE TEŞEKKÜR EDERİM

filiz dedi ki...

Ben İzmir/BERGAMA Collezione mağazanızdan 23 Aralık 2011 tarihinde deri bir mont aldım. Fakat montu yağmurda giydiğim zaman üstüne değen yağmur suları nedeni ile beyaz beyaz lekeler oluşuyordu bu durumda iken mağaza sahibi Müge hanıma gösterdim Kuruyunca getirin dediler. Bu lekeler kuruyunca geçiyor. Hanımefendi bu durumu görünce bunun normal olduğunu söyledi her deride bu görülürmüş.(Ben cahil biriyim ya ilk defa böyle bir şey alıyorum sanki) Israr edince firmaya soracağını söyledi. Güya firmaya sordu firma kusurlu bir mal değil demiş ve iade etmiş. Bu durumdaki bir ürünü giymek istemediğimden almadım ve çöpe atmalarını söyledim Bir müşteriniz olarak cahil ve anlamaz yerine koyulmak son derece ayıp. Bergama mağazanızı sizin takdirlerinize bırakıyorum Ne kadar ilgilenirsiniz bilemiyorm.

Unknown dedi ki...

Merhabalar,
Bugun Alsancak Kıbrıs Şehitleri collezione dan 8 parça kıyafet aldım ve kasaya gittim, kasiyeriniz aldığım ürünlere bakarak önce offf diye söylendi, oldukça asık suratlıydı ve elimden kıyafetleri sert bir şekilde çekti, doğrusu çok alındım bu hareketine kasiyerinizin, aldıgım ürünler çok geldi herhalde kasadan geçirmeye üşendi bilemiyorum ama yaptığı hareket hiç hoşuma gitmedi umarım ilgilenirsiniz..bu arada kasiyerinizin adı Gözde'ydi.

Mydollismyfriend dedi ki...

Geçtiğimiz Kurban Bayramı'nda Collezione mağazasında bayram partı olarak çalıştım. Bana bayramdan hemen sonra ödeme yapılacağı söylenmesine rağmen almam gereken para 2 haftadır hesabıma yatmıyor. Collezione gibi büyük bir firmanın böyle hatalar yapmaması gerektiğini düşünüyorum. Yetkililer mesajımı okur ve konu ile ilgilenirse gerçekten sevinirim. Aksi takdirde hakkımı alabilmek için yasal yollara başvurmak zorunda kalacağım. Teşekkürler.

Mydollismyfriend dedi ki...

Geçtiğimiz Kurban Bayramı'nda Collezione mağazasında bayram partı olarak çalıştım. Bana bayramdan hemen sonra ödeme yapılacağı söylenmesine rağmen almam gereken para 2 haftadır hesabıma yatmıyor. Collezione gibi büyük bir firmanın böyle hatalar yapmaması gerektiğini düşünüyorum. Yetkililer mesajımı okur ve konu ile ilgilenirse gerçekten sevinirim. Aksi takdirde hakkımı alabilmek için yasal yollara başvurmak zorunda kalacağım. Teşekkürler.

Unknown dedi ki...

malof antaya şubesine atamış olduğunuz müdür denilen şahsiyet ürünün parfüm sıkılmış olduğunu ve kullanılmış olduğunu söyleyip küstahça bizi üç kuruşluk mont için rencide edip iftira attı ben hakkımı helal etmiyorum ve ömrümün sonuna kadar tanıdığım bildiğim akrabam kim varsa bu markadan uzaklaştırmaya çalışacağım yazıklar olsun sizin hizmetinize